The Carrie Diaries 2. Sezona tam bir ay kaldı!..


Geçtiğimiz ilkbaharda ilk bölümü yayınlandığında Irvine'da olduğum için 'hadi bari yeni başlayan bir dizi, hem de ulu Sex and the City'nin prequel'i, izleyim bari' diye başlamıştım 'The Carrie Diaries'e. Son 2 bölümüne değin seyrettim ancak nedense kaldı sonra. Döndükten sonra da şimdi fırsat bulabildim ve dün akşam bitirdim. Ben nedendir bilinmez beğendim galiba bu diziyi.
Neden derseniz; Vogue okuduğumda, Sex and the City'nin orijinallerinden herhangi bir bölüm seyrettiğimde olan 'hemen odaya gidip gardırobumdan yeni 'fabulous' kombinler yapma isteği' Carrie Diaries'i izledikten sonra da vukuu buluyor, buldu bende de ondan :) Evet kız tam olmamış, konu geyik lise ve liseliler ama bir şekilde sevdirdi kerata kendini bana:)
Neyse ki bitirir bitirmez ilk sezonu fazla beklememe gerek olmadan 2. sezon, 25 Ekim'de start verecekmiş...
İlham verici, renkli mi renkli, ışıltılı kombin örneklerinden bazılarını da bu vesileyle blogumda paylaşmak istedim. Siz ne derseniz iyi fikirler vermiyor mu?






Comments

Popular Posts