When in Rome.. New York, Roma, işkolik bir kadın, zıpır bir yakışıklı, tesadüfler, aşk..

When in Rome hakkında aslında çok da söylenebilecek bir şey yok. 
Öyle ki tam bir kendini-iyi-hisset filmi. Tüm anahtar kavramlar kullanılarak yaratılmış bir film: New York, Roma, işkolik bir kadın, zıpır bir yakışıklı, tesadüfler, aşk. Doğal olarak keyifli bir 1.5 saat garanti. Siz de benim gibi İtalya aşığı iseniz, romantik komedileri, aşkı, New York'ta sonbaharı seviyorsanız tam sizlik, tam benlik, tam bizlik. Hatta benden önce, çoktan izlemiş dahi olabilirsiniz. Zira ben tezim dolayısıyla her şeyi ancak catch up yapabiliyorum ;)
Meraklısına: Dolce Vita filmine yapılan kör gözün parmağına göndermelik sahne bence fazla abartılmış, fazla tekrarlanmış.
Meraklısına2: en keyifli kare ise sarı mini Vespa araba (1958 ACMA Vespa 400) içerisindeki asansör sahnesiydi. kesinlikle koptum, taptım :)

Comments