Brave.. bitmeyen anne-kız sürtüşmesinin mitolojik tarih öncesi örneği..

Biliyorum biliyorum teee ne zamandır izlemedin mi daha bu filmi diyeceksiniz, haklısınız. Evet izlemedim. Büyük yeğenimin en sevdiği filmlerden biri olmasına ve ablamın sürekli çook güzel, nasıl izlememiş olabilirsin demesine rağmen ancak şimdi, 2013 Oscar maratonum vesilesiyle izleyebildim. Ve evet ben de beğendim. Öyle deliler gibi aşık olmadım ama hoştu. Zira ben Wreck It Ralph (yorum/postum için tık tık) ve Frankenweenie'in derslerini tercih ederim ama Brave de, özellikle bitmeyen anne-kız sürtüşmesinin mitolojik tarih öncesine değin sürdüğünün bir örneği ile kulağımızı büküyor. Biraz bana fazla masalsı gelen hikayesi içinde tarih öncesi Özgür Kızımız prensesin, klasik kral kızının evlenmek istemeyen kızı macerasını sunan Brave bu vesileyle herkesin aslında istemeden diledikleri şeylerin ne manasız olabileceğinin ve tehlikeli halini bize sunuyor. Eee o kadar Oscar'a da aday olmuş, dolayısıyla siz de benim gibi hale izlemediyseniz bir bakın derim ;)

Comments