Yeğenimin Âlemi

23.09.2011
[Beni sinirlendirmesinin ardından bir şey istemek üzere bana seslendiğinde]
Jale: Buyrun..
Toprak: Burası market değil, niçin 'buyrun' diyorsun teyze!

25.09.2011
Rüzgar (kardeşi) da yuvaya gitsin ama gece de orada kalsın!..

28.09.2011
Jale: Yeğenim bugün, senin padişahlı dizi var.
Toprak: Yani 'Muhteşem Yüzyıl' var diyosun!

12.10.2011
Toprak: Teyze, hamburger zararlı mı?
Jale: [açıkladıktan sonra] Neden sordun yeğenim?
Toprak: Bilmiyordum da merak ettim, öğrenmek istedim!

23.10.2011
Toprak: Hadi teyze, ben uyumaya başlıyorum! [gözlerini kapar, iki elini avuçlarını yapıştıraraktan yanağının kenarına koyar ve gece uykusuna dalar].

15.11.2011
Jale: Yeğenim zaten modum düşmüş, üzme beni daha fazla.
Toprak: Tamam teyzecim ben hemen alırım [diyip masanın altına indi !] (kıyamam ben)

19.11.2011
Toprak: Ceren bu filmde cadılar var, cadılar kötüdür.
Ceren: Ben onları öldürürüm!
Toprak: Hı, tamam o zaman.

* 21.11.2011....Rüzgar ilk ismini söyledi ve 'Jale' dedi :-))

27.11.2011
Toprak: Neden üzgünsün teyze?
Jale: Çünkü canım sıkılıyor yeğenim.
Toprak: Tamam o zaman ben seninle oyun oynarım teyze.

15.12.2011
[odamı toplama kararı alan yeğenimin ilk işi, sütyenimi pencereye asmak oldu ve şöyle dedi]
Toprak: Teyze.. bunu buraya asıyorum, okyanusa yüzmeye giderken bulman rahat olsun diye!
Jale: Peki yeğenim, çok sağol!..

19.01.2012
Jale: Yeğenim ödevin var mı bugün?
Toprak: Bilmem, baksana çantaya! :)

06.02.2012
[caanım tezimi yazarken, canı sıkılan ve oyun oynamak isteyen; ancak nasıl diyeceğini bir türlü bilemeyen yeğenim sonunda dayanamaz ve yanıma gelip kulağıma fısıldar]
Toprak: Teyze, diyorum ki biraz ara versen !

16.02.2012
[yüksek sesle konuşan babamın bana bağardığını ve kavga ettiğimizi sanan 'benim dünya güzeli' yeğenim]
Toprak: Teyze, bırak o konuşsun sen ona cevap verme!

19.02.2012
[eve sipariş verdiğimiz köfteyi beğenip, keyifle yemeye başlar başlamaz]
Toprak: Ee bari bana TrtÇocuk'u da açın da tam ziyafet yapayım!

26.03.2012
[yeni oyuncaklarını gösterirken]
Toprak: Teyze bak bi de arabada bir adam var. ama sen onu sevmeyebilirsin. çünkü senin sevmediğin bir şeyi var. elinde silahı var!

Nisan 2012

Nina: Neden gelmediniz daha Toprak, hani gelecektiniz?
Toprak: Ben de annamadım gitti anneanne. Annem çok uzattı bu sefer. Kız kardeşimi bekliyoruz.

Nina: Hadi Toprak gelmedi mi daha kız kardeşin?
Toprak: Annem doğursun gelicez. Ben doğum nasıl oluyor anlatamıcam şimdi, teyzem biliyor, o gelmişti daha önce, o sana anlatsın nasıl oluyor anneanne!

Nina: Toprak dün patates kızarttım senin sevdiğin gibi, hadi gel sana da vereyim.
Toprak: Bitirdiniz mi hepsini? !!
[biz şoke olup gülünce]
Toprak: Tamam tamam izin var, hepsini yiyebilirsiniz.!

[dinozor müzesini gezerken, uzun boyunlu dinozoru ve T-Rex'i gösteren rehbere döner ve]
Toprak: Teyzem demişti ki T-Rex, uzun boyunlunun boynuna kadar geliyormuş!
Rehber: [ölçüleri hesaplayıp] evet doğruymuş, teyzen doğru söylemiş!

[reçel tarifi konuşmamızı duyduktan sonra]
Nina: Toprak reçel yiyor musun sen de orada?
Toprak: Yok yiyemiyorum, biz reçel yapmasını bilmiyoruz çünkü!

2012
[kendi kendimize uydurma hikaye anlatırken]
Toprak: Adamın kafasının üstünde böyle yıldızlar dönüyor, yıldızlardan taç oluyor! [kafasına bir şey indirilmiş adamın kafasının üzerinde ışıklar uçuşan klasik çizgi film sahnelerinden alıntılandırarak]

17.04.2013
[havaalanında, check-in’de]
Toprak: Teyze?
Jale: Efendim yeğenim?
Toprak: Teyze, sen telefonunu Türkiye’ye götürcek misin?!
Jale: Evet yeğenim, neden?
Toprak: Hiiçç !!!


18.09.2013

[telefonda]
Jale: Yeğenim bugün okulda naptınız?
Toprak: Teyzee?
Jale: Efendim yeğenim.
Toprak: Biliyor musun ben okulda giant bir castle yaptım bugün.
Jale: Gerçekten mi?!
Toprak: Evettt ve üzerine sticks’lerden ‘teyze’ yazdım.
Jale: İnanmıyorummmmm
Toprak: Bi de altına heart çizdim teyze..
Jale: [koptummmm]

Bir saat konuştuktan sonra..
Toprak: Teyze ben biraz oyun oynucam telefonda ama sonra seni arıcam yine.
Jale: Tamam yeğenim, nasıl istersen.
---15 dk sonra telefon çalar----
Toprak: Teyzeee, ben çok kısa oynadım ve hemen seni aradım, çünkü ben seni çok seviyom...
Jale: Yeğenimmmmmm [yine koptum]


12.01.2014

[aslında aylar önce yazdığı ancak ablamın yollayamayıp nerede olduğunu şu an hiç hatırlamadığı mektup olayına istinaden]
Jale: Yeğenim bana mektup yazsana.
Toprak: Yazdım ama gelemedi!

05.04.2014
Rüzgar: Anne ben teyzemi çok özledim. Ne zaman gelecek?
Ablam: Bilmiyorum. Daha var Rüzgar.
Rüzgar: Abim de çok özledi teyzemi ama.

Popular Posts