BiKutuMutluluk kaktüs kutusu..

Veee bir bahar kokulu BiKutuMutluluk Mart kutusu karşımızda! Mimoza temalı ilk Mart kutusu ile beni kendine aşık eden BKM bu sefer de yine tam kalbimden vurdu. Hem de nasıl güzel bi zamanda, nasıl güzel bi tema ile. Şubat kutusunda kaktüs olduğunu duyduğumda inanamamıştım. Çünkü son dönem en sevdiğim obje ve desen olan kaktüsün konu olacağını duymak deli heyecanlandırmıştı. Nitekim kutumuz da bizi aldı götürdü.
Bi kere ben BiKutuMutluluk’un kaktüs desenine hasta oluyorum. Hem ilk Neon kutusundan çıkan patch’de hem 365MutluYeniGün ajandasındaki sayfalarında beni benden etmiş, her onlara gözümün değdiği anda mutlu etmişti, halen de ediyor. Ne mutlu ki şimdi onlara çok mu çok güzel bi bez çanta eşlik ediyor. Hem de full o sempatik ötesi kaktüs desenlerle kaplı olarak. Bir bez çanta delisine, bir kaktüs severe daha ne olsun ki..
Doğal olarak şeker şeylerin süslediği motto kart ve defter şimdi en favorilerde yerini aldı.
Aynı şekilde kaktüs desenli cam bardak ise kahve aşkıyla muglara tutunduğumuz dönemde bahar suyumuza eşlik edecek şekilde gelmesi (cam olması) çok ama çok güzel oldu. Boyutuyla, şekliyle şahsen tam benim en sevdiğim tipte.
Puantiye aşkı aşkına o çok sevdiğimiz kağıt pipetler ve %100 pamuktan makyaj temizleme pedleri ise çok kullanışlı, kullanışlı olduğu kadar da doğal.
Vee tabii ki ‘çok lipbalm yoktur’ mottosunu benimseyen biri olarak pembiş dudak koruyucusuna bitttimmmmmm. Çok tatlı çok güzel..mis mis...hem de güneş koruyuculu! Tam onikiden ;)
Bol okumalı, motive edici yazılarıyla dopdolu BiMutluDergi, ilk güneşte kendini balkona atan bir İzmirli olarak, güneşli bahar keyfime mutlulukla eşlik etti bile. Gerçekten çok tatlı ve doyurucu. Daha olsa da okusak vallahi.
İyi ki varsınız BiKutuMutluluk, hep bahar olsun sizinle..

Comments