Allied..

Allied’ın adını tabii ki baş rolde Brad amca olduğu için, bi de Oscar’da en iyi kostüme aday olduğu için duydum. Ancak gelin görün ki ne oyunculuk anlamında ahım şahım bi Brad arz-ı endam ediyor; ne de kostümler anlamında ağzımız açık bırakılıyor. Dolayısıyla da benim için tam bir hayal kırıklığı olarak vuku buluyor. Oysa ki Forrest Gump ve Cast Away gibi pek çok ünlü filmin babası olan Robert Zemeckis’in son filmi ve ben de az çok bi şekilde beğenirim filmlerini. Ancak Allied çok klişe, çok klasik bi film, bi ajan filmi olmuş, bence. Hiç oynayamamışlar, hoş oynayacak bi karakter de kurgulanmamış kanımca. Konu da inanılmaz sıradan olmuş. Kostümler ise nasıl Oscar’a aday olmuş dedirtecek kadar normal. Zaten kadın iki yerde (biri afişte olan) gayet normal güzellikte ve sade bir tuvalet giyiyor o kadar. Onun dışında, kanımca, kostüm olarak değerlendirilecek bir durum söz konusu bile değil. Bir MadMen bile dibine kadar o adaylığı daha çok hak ederdi, o kadar diyeyim.
Kısacası çok sıkıldığım; gelişimini, sonunu çok rahatlıkla tahmin edebildiğim; oyunculuğunu vasat bulduğum bir film oldu. Benden demesi. Ama yok, ben ajan filmi severim, Brad’in de hayranıyım derseniz, size kalmış derim ;)