The Age of Adaline..

Kızımızı pek haz etmesem de (aşırı düzgün güzel oluşu nedeniyle) ben bu filmi, hiç beklemiyordum ancak beğendim. Bu tarz konuları seviyorum sanırım, yıllar önce Mel Gibson'ın Forever Young diye bir filmi vardı hiç unutmam acayip beğenmiştim birkaç kez izlemiştim. Bu yüzden benzer temalı aşk filmlerini seviyorum ben. Bu filmde de özellikle erkek başrolde, Khalesemizin son aşığını çok keyifliydi, adamın inanılmaz beğendim. Zira dizidekinden çok çok daha yakışıklıydı.
Film de çok fazla bilimsel karmaşa içerisinde kafamızı fazla karmaşıklaştırmadan oldukça güzel bir şekilde kurgulanmıştı kanımca. Aşk teması da güzel işlenmişti. O yüzden sıkmadan keyif alarak sonunu merak ederek Çok güzel seyrettim. Tam bir cuma akşamı cumartesi gecesi hafta sonu film olmuş. Ben ben izleyin derim..