5 to 7..

Bizde olma, gerçekleşme, hatta tahayyül edilebilme olasılığı bulunmayan ya da en azından ben öyle düşünüyorum, varsayıyorum belki de, vardır hiç olmayacağını düşündüğüm ortamlarda! orası ayrı bilemem... neyse çok uzattım, kısacağı olasılık oranı düşük bir ilişki tipini, çok tatlı ve sevimli bir şekilde bize anlatan, şeker bir aşk hikayesi.
Kadın çok tatlı, çok güzel, çok cool, hatta bir yerden tanıyoruz ancak haftası dolacak ben halen nereden bildiğimi çıkaramadım, üzgünüm bu kadar iş içinde dig in yapamıcam, sorry guys :)
Tam bir yine yeni yeniden :) sakin bir hafta sonu gecesi keyifle izlenecek film..
Aslında kadının evlilik durumu, bence bizde çok sık rastlanan cinsten düşününce. Yani giriş olayı bizde çok popüler. Sadece gelişme olayı ve sonuç çok yaygın değil. Yani erkek cesareti bırakın uyguluyordur da kadın tarafı pek mümkün değil, en azından aşikare şekilde bence.. Yoksa değil mi! Ay kafam gitti :)

SPOILER
Paso, çocuk keşke az daha geç diyeydi de tadını az daha çıkaraydı demeden edemiyor insan :o
SPOILER END