Büyük / Oben Budak..

İlk kitapta deli gülmüş, nasıl eğlenmiş nasıl eğlenmiş anlatamam. Biter bitmez de nasıl bekleyeceğiz diye hayıflanıp durmuştum. Yazımda daha doğru düşüncelerim vardır şu an tam hatırlamıyorum detaylı ancak mevcut hafızamda ikincide gülme-eğlenme level'ım az düşmüştü ve şimdi 3. için o seviyeden biraz daha indiğimi söyleyebilirim.
Ancak bu asla kesinlikle hiç eğlenmedim, beğenmedim, keyif almadım demek değil, olay sadece ilkinin doğal olarak tabiri caizse çıtayı bayağıııı yukarı koymasından kaynaklandı. Kaldı ki o aradığım tadı, özellikle kitabın yarısından itibaren bölüm bölüm yakaladım.
Kısacası halen, hiç okumadıysanız acil ilkinden başlayıp hepiciğini okuyun derim.
Bir de son bi not; sankim sonu çok Amerikanvari olmuş gibi geldi. Zira o konsepte birkaç dizi ve film izlemişliğim var. Ancak onları bilmeyen için, o da güzel bir orijinallik, yeni 'normallik' ;) örneği diyim ben size..