Before We Go..

Tabii ki biraz farklılıklar var ancak ta taaa karşımızda yepyeni bir Before Sunrise vakası! Durum çok benzese ve biz orijinaline aşık olsak da, en azından ben kızmadığım ve sıkılmadığım için sizin de Before-severler olarak severek izleyebileceğinizi düşünüyorum.
Yani yönetmene, senariste ve oyunculara kızmadım, keyifle o cici hallerini izledim. Ve tabii ki bunda da feci bir devam filmi gelecek havası vardı, orası baki :)
Kısacası 7-8 sene öncesinin Once'ı (kesinlikleeeee bir MUST SEE) ve sanırım geçen yazın(dı) Begin Again'inden sonra nur topu gibi bir Before-benzeri'miz daha var artık.
Ancak diğerlerinden az farklı olarak bunda da bir müzik teması olmasına rağmen beni çok etkilemedi ve CD'yi aldırma isteği uyandırmadı :( sorry guys and gals.. hoş caz da severim halbuki ama bu sefer olmadı işte be gülüm.. (Ersan Gülüm deeermişim, dedim bile hatta :)))