Star Wars: The Rise of Skywalker..

Şimdi efenimm, hayranlarının ve de tüm serinin tam takipçilerinin değerlendirmesin en doğrusu olduğunu düşündüğümü öncelikle belirteyim. Teknik ve sinematokrafik değerlendirme mevzusunu ise teee lisansta ilgili bölümügillere bıraktıydım zaar :) Bendeniz sadece bir sinefilim. Ve o gün tamamen, sinemanın ‘gerçeklikten kaçış’ görevini icra etmek ve fantastik bir dünyada, hazır da 3D olarak gelmişken kaybolmak adına kendilerini izlediğimi ileteyim. Böyle bir niyetle gittiğim için de kendi adıma tamamen memnun olmuş olarak çıktım. Bambaşka ve muhtemelen bu yaşam tecrübeme denk gelmeyecek bir zaman diliminde geçen şahane bir fantastik film izlemiş oldum.
Kendi biricik bakış açımdan da, Prensesimizin muhteşemliği karşısında alkışlarımı fışkırttım. Kostümünün muhteşemliği bir yana, her ne kadar efektlerin etkisi olduğu bilinse de o harikulade hareketleri beni mahvetti. Aynı bale izlerken yaşadığım hissiyatla, ağzımın suyu aka aka ve maşallah diye diye izledim :) (Bu bağlamda yine Unbreakable filmini anmadım değil!) E kızımızın şifacı çıkması da ekstra bal oldu şahsıma ;)
Arada bir şu kendi üç boyutluluğumuzdan çıkıp böyle bir üç boyutluluk dünyasında yaşamak, kaybolmak güzel be mirim. Size de iyi gelsin..
Meraklısına: Yalnız benim için halen Adam Driver, Girls’teki haliyle mevcut olduğu için çok garipsiyorum, o ayrı :/

Comments

Popular Posts