Astrolojide Karmik Ay Düğümleri / Sema Kılıç ve Berna Atay..

Eğer vakti zamanında Hikâye’lerden yakaladıysanız :) ilk edindiğim astroloji kitaplarından biri, hatta ilk ve tek 3 kitaptan (Ruhsal Astroloji, Küs Müyüz Tanrım?) olan Astrolojide Karmik Ay Düğümleri’ni tam da istediğim gibi bulduğumu çok rahat söyleyebilirim. Geçen sene Kuzey Ay Düğümü (KAD) ifadesini ilk duyduğumda hemen kendiminkini bulmak için astro.com’a koşmuş, bir KAD Aslan olduğumu öğrenmemle birlikte tabii ki ilk durağım nette ilgili yazılar okumak olmuştu. Ve okur okumaz da inanılmaz şoke olmuştum. Hani beni bana anlatan böylesi bir durumla hiççççç karşılaşmamıştım. Daha daha detaya indikçe afallamam artmış ve olaya dip dalmam gerektiğine kanaat getirmiştim :) (Size de acilinden tavsiyemdir pek tabii ;) )
Tam da o noktada, ne zaman IG hesabından (kesinlikle okuyun derim, her paylaşımında beni çok mu çok şaşırtan yaşam örnekleriyle inanılmaz etkiliyor), heyecanla takip ettiğim Sema Hanım’ın KAD kitabı olduğu aklıma gelince ilk D&R ziyaretimde raftan indiriverdim :) Çok da iyi ettim. Zira eve gelir gelmez önce kendi bölümümü hatmettim sonra da girişteki kısımları. Şöyle ki kitabın başında tekamülün ne olduğuna dair öyle güzel bir yazı var ki şahsen beni çok etkiledi. Hem tekamüle hem astrolojiye, hem de tabii ki KAD ve dolayısıyla GAD’a (Güney Ay Düğümü) dair şahane bir kavramsal/akademik açıklama, bunun yanı sıra karmanın ne olduğuna, ruhun yolculuğuna, düalite prensibine, tüm bunların birbiriyle ve KAD ile olan bağına dair oldukça doyurucu giriş kaleme alınmış ki, sanki Sema Hanım karşıma oturmuş ‘bak kızım bu budur, bundan dolayı bu olur, biz de şunu şöyle şöyle yaparız’ diye bir güzel anlatıyor, açıklıyor, yol gösteriyor ‘yol’umuza.
Sonra da tabii ki her bir burca denk gelen kısım detaylı detaylı anlatılıyor. En keyifli yanı ise sadece madde madde anlattığı kısımlarla özümsetmesi değil, çalıştırılması gereken yerlere dair mini yöntemler sunması ve her bölümün sonunda yaşamdan birer örnek vererek somutlaştırması oldu, kendi adıma. Bu tip bilgileri (şifalı taşlar, renkler vb) pek sevdiğim için de tek hayıflandığım o kısmın daha daha uzun olması olması beklendim oldu :)
Ayrıca KAD durumlarımızın temsil ettiği özelliklerin maddeleştirilmesi dışında kazanımlarımız, bırakılması gerekenler, aşk-ilişkiler ile kariyer-yetenekler konularının da ayrı başlıklar altında kategorize edilmiş olması beni çok sevindirdi. Bendeniz, KAD’da daha daha derine inmeye giderken tüm KAD Aslan yoldaşlarımı sevgiyle kucaklıyorum :*
Meraklısına: Bu arada son bir mini not; her KAD’a ayrı aşk dileği tanımını siz de merak ederseniz, Elvan Hanım’ın son Spotify podcast’ini dinlemenizi öneririm ;)

  • Tekamülü belirleyen şey, sevgiyi uygulama yeteneğinizdir. ... Tabiidir ki, herkesin sevgiyi tezahür ettirme kapasitesi ve üslubu, kendi tekamül seviyesine uygun olacaktır. [s. 31]
  • Kuzey-Güney Ay Düğümleri kişinin ruhsal yolculuğunu anlatır. Kişiye, nasıl bir kişi olmaya doğru evrildiği, tekamül etmek için ne gibi deneyimlerden geçeceği, ruhsal ve duygusal bütünlüğü nasıl bulacağı konusunda ışık tutan fenerlerdir. [s. 34]

Comments

Popular Posts