Marriage Story..

Ve evet, geldiği gün, hatta daha gelmeden o kadar yaygara koparınca e hadi bari izleyim de eksik kalmayayım gari hissiyatıyla izledim! Ancak üzgünüm, düşündüğümü bulamadım. Bi kere, Star Wars: The Rise of Skywalker post’umda dediğim gibi, benim için halen Adam Driver, Girls’teki haliyle mevcut olduğu için çok garipsiyorum. Dolayısıyla o dizideki gibi bir karakter geliyor aklıma, yenisine giremiyorum, onu yenisiyle örtüştüremiyorum, belki de benim için kafamdaki o imajını kıracak bir karakteri olmadı şahsıma henüz. Ki o kadar da o ünüyle çektiği bayağı bir filmi izledim :/ E bunda da öyle oldu. Hoş bence bir yanıyla Girls’teki düsturunu sürdürmüş buldum ama neyseeee :/ İş böyle olunca aile babası tipi bi eğreti durdu benim için.
Konuya gelince ise, bitene kadar ha şimdi bir ivme olacak ha şimdi diye diye helak oldum. Yine bana mı öyle geldi bilmiyorum ama bir Woody Allen havası hasıldı kanımca. Gelin görün ki son dönem Woody filmlerini gayet de sevmiş biri olmama rağmen o onu andıran hava üzerinden de bir eğretilik hasıldı kendi adıma :/ E diğer yandan genlerimize işlemiş bir Türk filmi konsepti var malum! O bağlamda bir aksiyon bekliyor insan, hadi o olmadı bir başka hoşluk. Hani hiç olmadı, ‘e böyle yapmışlar ama değişik olmuş, iyi’ dedirtsin bi durum. Yok o da!
Neyse daha da konuşmayım :/ Siz de dilerseniz bi bakın olmadı. Ne de olsa Netflix’te doğrudan. Olmadı geçersiniz. Hiç olmadı benim gibi ‘eksik kalmayım’ vagonundan :) ilerlemiş olursunuz fena mı ;)

Comments

Popular Posts