Knives Out..

Uzun zaman sonra ilk kez bir filmin tanıtım yazısını okuyarak ve türünü bilerek gittim. Komedi yazdığını görünce, ‘ahan da tam modumu yükseltecek bu demek’ diyip giriverdim. Ancak ne yazık ki öyle çıkmadı. Ha şimdi kahkaha basıcaz basıcaz derken anladım, e bari kara komedi olsun, o da uyar dedim. Yok o da olmadı. E ben de kendimi akışına bıraktım! Evet karşımda cillop gibi bir detektiflik hikâyesi vardı. Şimdi Allah var doğruyu söyleyim ki güzel kurgulamışlar. Aferin otur 8. Hoş bi yerden sonra çözdüğümü de gururla belirteyim ;) Eee CSI: New York cemaatinden kim kaldı mirim. Bu bağlamda da çok daha iyi kotarılabileceğini de düşünüyorum ya orası ayrı.
Bir de amcalarımız yengelerimiz kurgunun içine, sevgili Amerikanyagillerin göçmenlere ve özelde haaaalen Meksikalılar’a yaptıklarını da bir güzel yedirmişler. E muhtemelen de bu seneki Oscar adaylığını da o yüzden almıştır diye varsaymadım değil. Olsun iyi yapmışlar, belki bi yerden bi ‘kıvılcım’ olur, değil mi ama. The Affair’da güzelce işlenmişti nitekim. Kötülükleri yaşama yansıtmak için Hollywood’çuğu bi güzel kullanıyolar madem artıkın iyiliğin de uygulamaya geçmesi için vesile olsun diyim. Fingers crossed beybicim ;)
Neyse efeniiim, türü seviyorsanız gidin yalnız orada bi netliyim: Net komedi değil, detektiflik ;)

Comments