postal delisi, manyak elbiseler.. 2013 sonbaharı modası..


Hoş ben CMT2 adlı rahatsızlığımdan dolayı bana özel yapılan canım siyah postallarımdan dolayı sadece postal giyebiliyorum ancak belki de siz de postal meraklısı olduğunuz içindir diye paylaşmak istedim. Saint Laurent öyle bir sonbahar 2013 koleksiyonu hazırlamış ki, görünce tamam dedim tam benlik. Zira hepsi postalla kombinlenmiş, yani asker botlarıyla match edilmiş elbiselerden oluşuyor ve hepsi süpper ötesi bence. Elbiseler, aynı; yıllar yıllar önce Aerosmith’in Alicia Silverstone ve Stephen Dorff’lu o meşhur video klipinde giydiği deli güzel elbise tarzında. O zamanlar da ve halen deli gibi aradığım ama bir türlü tam ama tam istediğim gibi, tam onun gibi bulamadığım, klipte de botlarla match edilmiş elbise gibiler. Hoş fiyatı deli olur ve orijinal bir Saint Laurent parçam olmaz ama ondan etkilenip birçok markanın me-too ürün çıkaracağına eminim. Yaniiiiiiii oleyyyyyyy bekle beni postal delisi elbiseler...

Comments

Popular Posts