Black Panther..

Ve bir Oscar adayı daha siyahi filmimiz daha! Ancak bu seferki bayağı bir ütopik-fantastik dünyada geçiyor. Çok enteresan ki tam da başka öyle bir evrende geçen Aeden kitabını okuduğum bir dönemde izleyince, bayağı bir onu da andım desem. Neyse dağıtmayım :) Filmi, beğenmedim! Nasıl en iyi film dalına aday olmuş hiç anlamadım. Zira tarzı bana hitap etmeyen bir tarz. Ancak sıkılmadan izledim. İyi, hoş, çerezlik bir filmdi. Efekte mefekte bayağı da bi para harcamışlar, o kadar alt metni illa fantastik bir yapımda da koyalım diye ama bilemiyorum. E tabii Marvel hayranları eminim bayıla ayıla izlemiştir. Oh afiyet olsun onlara, şifa olsun siyahi âleme :)
Meraklısına: Mor, kalp şekli çiçeklere bir de kızımızın oğlumuzun hormonlarına sahip çıkabilmesine de yüz puan verdiysem tamamdır, yazımı bitirebilirim :)

Comments

Popular Posts