A Beautiful Mess grab bag - Şubat 2017..

Hali hazırda Happy Mail ve Messy Box abonelikleri ile sevdiğim, alabildiklerime de blogda yer verdiğim A Beautiful Mess’in, daha önce yaptı mı bilmiyorum ancak ilk kez ‘grab bag’ dedikleri çantasına denk geldim. Adı üstünde, standart bi fiyat ödüyorsunuz (bu çanta 5$ idi) ve size bilumum sürpriz kırtasiye malzemesi geliyor. Nitekim daha önce Oh Hello Friend sitesinin 2 çantasını sadece almış ve çok memnun kalmıştım. Zaten ABM’i sevdiğim ve özellikle etiketlerde de azalma yaşadığım bir dönemde :) denemek istedim. Fiyatı da çok uygun geldi, diğer benzerleriyle kıyaslandığında.
Aşağıda sıraladığım üzere, gelenleri görünce de gerçekten uygun olduğuna kanaat getirdim. Çünkü bayağı çok şey (yani adet olarak, özellikle etiketlerin 2’şer 2’şer olması süper oldu), hem de kaliteli cinsten çıktı. Çok beğendim, çok hoşuma gitti. Kocaman ve çok kalın notluk, washi tape ve çok istediğim kesik-harfler çok iyi geldi. Tam boy, hem de en çok kullanılan renkten, siyah, kendi markaları mürekkep ise süper. Zira normal tekli fiyatı bile 6-7$!! Binder tutucu olduğunu öğrendiğim (zira anlamadım ve eposta atıp sordum desem :) ) inanılmaz bi olay. Meğer kart vb. delik açılamayan ancak çengelli/binder dosyalara koymak istediğim şeyleri, etiket gibi tutarak koymamıza imkan sağlayan bir edevat imiş. Ve gerçekten tam da öyle bir ihtiyacım varken acayip denk geldi. İnsanlar nelere çözüm bulmuşlar dedirtti, bir kez daha. Helal vallahi.
Neyse efendim, işte ben de aklınızda olsun, belki yine denk gelirse fikriniz olsun diye paylaşmak istedim.
İçinden Çıkanlar:
1 adet düz pembe washi bant
1 adet büyük (ikili desenli) kalın notluk
1 adet büyük boy siyah mühür mürekkebi
1 poşet turuncu renk, büyük harflerden oluşan alfabe-harfler
3 tane tam koçan etiket (her biri farklı)
6 tane tam koçan etiket; her biri farklı ve hepsi de 2’şer adet
4 adet, desenli binder dosya tutucu etiket
1 adet büyük boy, tüm alfabe etiketi
Meraklısına: Tüm diğer ABM paylaşımlarım için tık tık..

Comments

Popular Posts