The Addams Family..

Adam ailesini oldum olası severim, bu da esası üzerinden benzer bi ailedir diye seveceğimi düşündüm. (e temelde de sevdi zati) ancak seveceğime emin olma noktasında bir hata yaptım ve fragmanını izledim! Ki normalde sakınırım. Ancak mecburen salonda görmediysem izlemem pek. Hoş bu ara fragmanını izleyip pişman olmaktan ziyade orada tüm konuyu anlattılarsa veya esprileri kullandılarsa çekincem gerçekleşmediydi. Tabii buna kadar!
Zaten film çok kısaydı, bir de üstüne meğersem tüm esprili detaylar kullanılmış olunca ööle baka kaldım. Hadi ilk yarı yine daha iyiydi. Karakterlerin ince ince özellikleri çok keyif verdi. Onun dışında görsel ve metinsel olarak da bayağı bir detay bayağı iyi kotarılmıştı. Onlar şahaneydi. (mesela ‘kendin olma!’ şarkısı). Ancak sonradan kurgu bi sallanmış gibi geldi. Hani ilk yarıyı güzel güzel yapmışlar. Sonra bişi olmuş da sıkılmış amaaan be diyip öööölesine bitirmek zorunda kalmışlar hissiyatı verdi. E bu da üzdü. Koca konsept yabana gitmiş oldu. Az biraz daha uğraşsalardı, o baştaki coşkuyla sürseydi süperdi de :/

Comments

Popular Posts