BiKutuMutluluk Fotoğraf kutusu..

Geç kalmış kontenjanından bir BKM kutusu yazımla karşınızdayım :) Bu ayki ‘fotoğraf’ kutusu öncelikle, çok orijinal şeffaf çerçeveleri ile karşıladı beni. Acayip tatlı, 4 mevsim konseptli polaroid karelere bayıldım. Instagram’da da hemen kullandım, görmüşsünüzdür ;) Onu bez çanta manyakları olarak yepyeni çanta karşıladı ve kullanıma dahil oldu bile.
Scrapbook sever-yapar biri iseniz siz de Anılar Defteri’ni, hemen o gözle görmüşsünüzdür zaten. Ben bunu, tatildense, bu seferlik yılı anma adına kolajlarım diye düşünüyorum. Sizce?
Kitap ayracı ve ona eşlik eden kedicikler çoook tatlıydı. Buzdolabı magnet dolu-gillerdenseniz zaten diycek bişi yok ;) Son olarak da yıldızlı bileklik ve motto kartımız da koleksiyonlarımızdaki yerini aldı değil mi? Kış geliyor diyo ‘arm-party’ yapmayacak değiliz her halde ;)

Comments

Popular Posts