Fifty Shades Freed / E.L. James..

Eveeet sonunda, üçlemenin son kitabını da bitirdim ancak farkındaysanız 5 aydır okuyorum anca bitti.
Hoş ona pek okuyordum denmez çünkü nedense bu kitap pek sarmayınca ve benim, biri bitmeden öbürüne başlamamayı bırak satın almama gibi bir huyum olduğu için böyle sürünerekten bir dönem geçti. Bir türlü içimden okumak, elime alıp devam edip bitirmek gelmedi. Neyse ki geçen hafta bir gayret başladım kaldığım yerden ve bitirdim.
Sanırım bu sözler bile kitap yorumum için yeterli! Asla ilk ikisi kadar heyecanlı değildi. Hele 1.'nin yeri ap ayrı. 2. gelene kadar meraktan gebermiştim. Ve çok enteresan bir şekilde, ilk ikisi, kızımızın yaşadığı şeyler beni mutlu etmiş, hiç kıskanmamıştım, kahkahalarla gülmüştüm. Ancak 3.'de çok gıcık oldum Annastasia kızımıza, deli kıskandım ve özendim. Beni gıcık ve sinir etti.
Yani demem o ki, ilk ikisini okurken bitince 3. de ben ne yapacağım derken şimdi evet bitmesi yerinde olmuş diyorum. Hoş şu an sanki bir 4. yazsa olayların gelişimine yönelik merakım yüzünden bir şey demem ancak 3 yetmiş, ben size öyle deyim :)
Fifty Shades of Grey
Fifty Shades Darker
Meraklısına 1: Serinin tüm kitaplarına dair postlarım için ise tam buraya tık tık..
Meraklısına 1: Serinin ilk filmine dair postum için buraya tık tık ve ikinci filmi için de buraya tık tık..

Comments