Fifty Shades Darker / E.L. James..

Tabii ki ilk kitap gibi bunu da kahkahalar atarak, kıkır kıkır gülerek, deli keyif alarak okudum.
Hatta ilkinden fazla olarak 2 yerde (biri gazete, biri gazete patronu ilk tanışma deyim spoiler vermemeye çalışarak ;)) kendimi tutamadım ve bayağı milletin içinde kahkahamı koy vererek bir güzel güldüm. Hatta halen aklımda geldikçe gülümsüyorum :)
Onun dışında Ana kızımızın kendine güveni geldikçe, hoş Grey'leyken yükselmemesi tuhaf olurdu, nasıl değiştiğini, cesurlaştığını görüyor; kıskançlığa kapılmaya artık 2. kitap itibariyle başlıyorsunuz. En azından benimki öyle oldu:)
İlkinden tek farkı, sonunu bu sefer sevmedim. Bakalım 3.'ün başında nasıl bağlayıp toparlayacak. Umarım o son sayfadaki durumu uzatmaz da başka şeye döner konu. Yoksa Türk filmine bağlanırız gibi:(
Neyse du bakalım, heyecanı bozmayalım ;)
Meraklısına 1: Serinin tüm kitaplarına dair postlarım için ise tam buraya tık tık..
Meraklısına 1: Serinin ilk filmine dair postum için buraya tık tık ve ikinci filmi için de buraya tık tık..

Comments