LilaKutu - Sevgililer Günü temalı Şubat 2014 kutusu..

Hemen söylüyorum: tek kelimeyle muhteşem! Evet fiyatı 20 TL'den 39 TL'ye yükseldi ancak bence bu bedeli kesinlikle karşılıyor. Zira dolu dolu bir kutu hazırlamışlar.
Kargo poşetinden çıkarır çıkarmaz ilk sürprizle karşılaşıyorsunuz: kıpkırmızı, siyah kurdeleyle taçlanmış bir kutu! Açınca, 14 Şubat'a özel, güzellik kavramı ve aşkı birleştiren bir aşk tanımı!, yine aya özel olarak kırmızı basılmış klasik LilaKutu etiketi ve ona arkadaşlık eden minik bir keçeden kalp! çok ama çooook tatlı....
Kağıdı kaldırınca ise ağzına kadar dolu, bir kutu karşılıyor sizi! hemen ilk görüşte 2 adet, tam boy ürün! hem de öyle böyle değil, biri Argan yağlı DownUnderNatural's marka vücut losyonu ve Toni&Guy marka kuru şampuan! iki deli güzel hediye...
Kuru şampuanda tercihim organik olan ve en beğenilen marka olan Klorane olsa da bunu görmek beni mutlu etti.
Bu arada Argan yağlı lotionun kokusu olağanüstü! yiyesiniz, paso süresiniz, parfüm niyetine kullanasınız geliyor. O kadar güzel..
Ayrıca ne zamandır denemek istediğim Marvis marka diş macununun minik boyu olması çok iyiydi. Çünkü bu sayede deneyip sevmediğime karar verdim! :(
Bunların dışında Activar marka göz kremini hemen kullanmaya başladım, sanki beğendim gibi. Du bakalım, yaş 33 nasıl olsa;)
Bir de Fillast markasının tüm kremlerinin birer deneme paketi konmuş, inanamadım, 12 tane falan var sanırım!
Bunun dışında, bir önceki kutuda yüz maskesi olan PCO'nun göz maskesi var bu sefer. Yüzü çok beğenmiştim, bunu denemek için sabırsızlanıyorum..
Farklılık olsun diye konan cici Koroplast pişirme kağıdı ;) dışında süpper bir Sevgililer Günü hediye konmuş!: fermuarını açar açmaz bizi bir makyaj çantası dolu cici bekliyor...mini ayna, birbirine takım olan çok tatlı desenli cımbız ve mini törpü ikilisi, oje ve NYX marka lip gloss!
Sizce de tüm bunlar çok ama çoook sevimli değil mi?

Comments