LilaKutu Mayıs '14 keşif kutusu..

Ve Lilakutu Mayıs keşfiyle karşınızdayım. Hemen aklımdayken söyleyeyim, sonra dalıp gidebilirim:)
Bu aykinin kutusuna ba-yıl-dımmmm... Lilakutu'nun yaş günü kutusunda çıkan çikolata sürprizinin cam kavanozunun paketinden olan lila rengi kumaştan kaplanmıştı kutu. Resmen muhteşemdi. Ve kuş çizimli kartı da yine süppper... :)
Tek sıkıntı: benim kutuma lila güllerinden koymayı unutmuşlardı :( Napalım kısmet ;)
Gelelim kutuya:
Ne yazık ki bu ayki, fiyatıyla kıyaslandığında çok sönük bir ay olmuş :( Çok az ürün olduğu gibi, çok ilgi çekici, cazip ürünler barındırmıyordu :( Daha önce Toni&Guy sea salt spray çıkmıştı bana ve pek benlik değildi, o yüzden yine çıkmasına çok sinir oldum.
Raen body lotion'a organik diye ve nasıl olduğunu merak ettiğim bir ürün olduğu için sevindim ancak hiç memnun kalmadım :( Kokusu çok kötü ve sürerken ki hissini de hiç sevmedim.
Marakesh saç kreminin ise kokusuna bayıldım, süper. uygularken sanki işe yaramayacakmış gibi hissettirdi ancak çok memnun kaldım. Hatta mevcut Cyrene saç kremimden çok daha iyi. Ve Parabeni SLS free!
Nail art ürünüm hiç yoktu ve meraktaydım, o yüzden Art Club'a sevindim ve rengini de çok beğendim, hemen severekten denedim ;) Çok iyi...
Bir de Hakime Hanımın Çiftliği organik sıvı sabun fikrini çok sevdim. İyi bir sürpriz. Daha denemedim ancak kokusu çok hoş.
Parfüm denemeleri konusunda bizdekiler de artık Birchbox standardına geçmeli bence. Zira çubukla sürmeli tester'lar çok sinir bozucu. Mini spray başlığı bu kadar pahalı bir şey olmamalı. Böyle eski usul çok banel.
Diğer parçalar da standart bildik :(
Umarım bir dahaki parasını hak eder. Yoksa Vanilya Club'a erken başlayıp bıraktığım gibi bunu da bırakacağım korkarım :(

Comments