Kitch 'N Garden fesleğenlerim..

Ne zamandır İtalyan fesleğeninden almak istiyordum ancak ne yazık ki hiçbir yerde bulamadığım için tohum alıp yetiştirmeye karar verdim ve sonunda internetten aldım.
Baktıklarım arasında en içime sinen tip ve marka Evidea sitesindeki Kitch 'N Garden oldu.
7.89 TL gibi bir fiyatı vardı (kargo hariç). Battı balık yan gider deyip söyledim. Fiyatı fazla geldi ancak dediğim gibi en içime sinen o olduğu için söyledim. 1 günde geldi!
Toprağı bir poşette, minik bir korumalı pakette de tohumu vardı.
Hoş ben 'sadece sulayın' yazınca üzerinde direkt kapağı açıp sulamam yeterli diye düşündüm, doğal olarak ancak toprağa ekme vb. bana aitti.
Neyse tohum poşetinde tarihi günceldi, büyük büyük uyardığı gibi yırtık bir pakette değildi.
Sırayla önce toprağı koyun deyince ben de onu açtım döktüm, sonra tohumu açtı. Ve wholaaa tohumlar küflenmişti! Hemen Evidea'yı aradım durumu anlattım ve anında, 'peki yollamayın sizdekini, biz hemen yenisini yolluyoruz' dediler. Ve anında yarın elime ulaştı! Şükürler olsun ki bu seferki iyiydi ;)
3 haftanın sonundaki durum ise aşağıda :) Umarım en kısa sürede, kutunun üzerindeki resimdeki büyüklüğe, lezzetli bir şekilde erişirler. :)
Thanx Evidea :)

Comments