Hannibal'ın dizi hali.. Baş rolde caaanım Mads Mikkelsen..


Evet itiraf ediyorum, A Royal Affair filminden beri bu adama Mads Mikkelsen tapındım. Deli eksantrik bir ifadesi, çok ilginç bir siması olduğunu düşünüyorum. Dexter bitince, 'ah ah ben bir seri katil dizisiz naparım' diye :) hayıflanırken acaba Hannibal çok konuşuluyordu ona mı başlasam diye tam düşünüyordum ki onun baş rolde olduğunu öğrenince gözlerime inanamadım. Bu kadar mı cuk olur. Hoş cuk olmasa da olur, Mads olsun yeterdi benim için bir diziye başlamak için.
Neyse bir şekilde start verdim. Adamım her zamanki gibi çok cool ama A Royal Affair'daki uzun saçlı hali kadar değil. Ancak olsun, o olsun da gerisi boş ;)
Diziye gelince. En başta bir yerde bir yorum okumuştum, fazla kanlı diye. Evet biraz öyle, ama kanlı derken; parçalanmış cesetler, kanlı canlı vücut illüstrasyonları fazla göze batırılmış. Her halde, o kadar çok uğraştık yapmak için bari iyice gösterelim der gibi bir halde sergileniyor gibiler.
Mads yani Hannibal baş rolde olmasına rağmen, şu an için 6 bölüm izledim, FBI danışmanımız Will Graham açık ara farkla çok önde. Hem sahneleri fazla, hem de konu şu ara hep onun etrafında geçiyor. Bizim adam 6'nın sonunda bir hortluyor gibi göz kırptı ama hayırlara vesile ola. Bakalım nolucak.
Bence serinin filmlerini sevdiyseniz, Dexter'ı 1 hafta olmasına rağmen özlediyseniz, kan kaldırabilengillerdenseniz bir şans verim derim. Heyecanlı gibi görünüyor..

Comments

Popular Posts