tam bizlik, pembe kurdeleli ürünler..


Hepinizin bildiği üzere Ekim ayı Göğüs Kanseriyle Mücadele bağlamında birçok etkinliğe ve bağış toplanmasına yönelik özel ürünlere, daha doğrusu Pembe Kurdeleli birbirinden güzel stil sahibi ürünün raflara çıkmasına vesile oluyor. Ben de bugüne değin bu sayede birçok cici objeye sahip oldum. Altta göründüğü üzere, bunlardan biri Starbucks’tan edindiğim termos, bir diğeri arkadaşımın Londra’dan getirdiği yıldız broş ve biri de Sharpie kalıcı kalem. Aslında bir de bileklik vardı ancak anlaşılan o ki kayıp dehlizlerinde yol alıyor :) Ben bu üç ürünün üçünü de çok ama çok severek kullanıyorum ve onlara sahip olmakla gurur duyuyorum.
Ekim 2013 kapsamında yeni çıkan Pembe Kurdeleli diğer birkaç, dehşet güzel olduğunu düşündüğüm ve keşke hepsi benim olsa dediğim parça ise şöyle:

Comments

Post a Comment