Unity..

Öncelikle belirtmek isterim ki eğer kalbiniz ve zihniniz böylesi görüntülere alışıksa izleyebilirsiniz. Çünkü şahsen ben biraz gafil avlandım ve bit saatten fazla bir süre  dünyanın demiyorum çünkü onun bizsiz ne kadar da iyi ve güzel idare edebildiğini hepimiz çok iyi biliyoruz, insanoğlunun karanlık tarafının, vahşiliğininve acımasızlığının gözler önüne serildiği tarihi/gerçek sahneleri arka arkaya izlemek gerçekten çok rahatsız edici ve fazlasıyla hüzünlüydü. Hatta öyle bir sahne vardı ki onu gördüğümde direk gözlerimi kapattım ve videoyu durdurmak zorunda kaldım. Devam edemedim. Ve belge selam ancak birkaç gün ara verip o sahnenin etkisini azalttıktan sonra izlemeye devam edebildim. Azaltabildim diyorum çünkü,  eğer izlerseniz hangi sahne olduğunu direk anlayacağımıza o kadar eminim ki, öyle bir sahnenin (gerçek/yaşanmış bir âna dair olduğunu dikkate alırsak) ömrümüz boyunca zihnimizden çıkma olasılığının çok az olduğunu düşünüyorum.

Bir de sonlarına doğru canlı balıklar engele bir yana da hayır sahne var ki gerçekten gözlerime inanamadım, inanılmaz üzüldüm.

Sonuç itibari ile yaklaşık 2 saate yakın bir süre insanoğlunun dünyadaki diğer tüm canlılarla (aslında kainatdaki tüm varlıklarla) bütün olduğunu bilmediğimiz için tüm o acıları yarattığımız ve böylece de bir’liğe ulaşamadığımızdan kaynaklandığını çarpıcı ‘gerçek’ görsellerle ortaya koyan “şoke edici” bir yapım var karşımızda. Dediğim gibi her ne kadar benim gibi gözlerinizi kaçırsanız da o gerçeklerin orada var olmaya devam ettiğini bilmek ve o gerçeğe göre kendimizi dönüştürmek noktasından hareket eden bu belgeseli bir şekilde izlemenizi öneririm.

Meraklısına: İzlemek isterseniz link'i..

Comments