Theta Healing Temel DNA eğitim hikâyem..

Aslında bir anda fark ettim ki theta healing eğitim üzerinden neredeyse tam iki yıl geçmiş olacak ve o günden beri, her ne kadar bitirmiş olsam da, ilk theta healing okumam olan birinci kitaba dair bir paylaşımda bulunmadım. Tabii ki her şeyin zamanı olduğu gibi bununda zamanı şimdi olduğu bilinciyle, hepsini sırasıyla kaleme almaya karar verdim. Ve kitaba giriş yapmadan önce benim theta healing ile tanışmamı anlatmam çok daha yerinde olur kanaatine vardım. Neticede yazı dizimin ilkine bu yazıyla başlamaya karar verdim:

Pek çoğunuzun da eminim çok severek tanıştığı gibi benim de theta healing ile tanışmam sevgili Yeliz Küçükkoner sayesinde oldu. Ancak onunla ilk tanışmam, BirKutuMutluluk Dergisi'ndeki pastacılık üzerine olan yazısıyla oldu. Oradan Instagram hesabını öğrenip onu heyecanla takibe aldım ve devam eden süreçte paylaştığı bir kitap üzerinden tanışıklığımız gerçekleşti. Sonrasında onun aynı hesap üzerinden yaptığı theta paylaşımları tam da benim spiritüel konulara dalış yapmanın başlangıç aşamasında olduğu bir evreye denk geldi. Ve kendi fiziksel şifa sürecimin bir noktada ruhsal şifamla da bağlantısını anlayıp yeni bir yol arayışına girdiğim safada kendisiyle kümelerimiz sevgiyle kesişti. Ve ne mutlu ki öyle oldu.

Ardından gelen dönemde kendisinin theta seminerleri verdiğini öğrendim ve mucizevi bir şekilde hayatımın belki de olabilecek en uygun döneminde, o eğitimi almaya en müsait zamanımda, tüm parçaların yerine oturmasıyla DNA eğitimine katılma şansını yakaladım. Şükürler olsun ki öyle oldu.

Şöyle ki; o dönem çalışıyordum ancak iş yeri kapanınca benim de buradaki zamanım dolmuş oldu ve bir anda birikmiş bir miktar para hesabıma yatırıldı. Tam da bu hafta yeni eğitim tarihlerini soruyordum derken İzmir’de açıldı. Ve belki de daha önce olsa ya da daha sonra olsa katılım miktarını ayarlayamayacaktım ancak pat diye bir şekilde hazır bir halde önümde belirmiş oldu ve mevsim de İzmir’in en güzel aylarından biriydi. Bir sonraki seminerinin Ocak ya da Şubat ayında olacağı, katılamazsam ona da gelebileceğim iletilmiştim, ancak şahsen mevsimlere göre de ayarlama yapmayı tercih edengillerden :) olduğum için Ekim'in benim için çok daha uygun olacağına karar verdim. Elimde paranın da hazır olmasıyla birlikte kaydımı yaptırdım. (Öyle ki canımcım bestfriend'in Deryacım sayesinde de vakti zamanında Erasmus dönemini de yine mevsimlere göre belirlemiş ve onun yönlendirmesiyle olabilecek en güzel dönemde o programa katılmıştım.)

Diyeceğim o ki ilk theta healing eğitimim de, yine öyle güzel ve mucizevi bir şekilde oldu. Ve Yeliz'den aldım eğitimle de yepyeni bir kapı açıldı benim önümde. Dediğim gibi bir anda bi Çarşamba günü işten ayrılma kağıtlarını imzaladım, ertesi günü param yattı, öbürü ertesi günü kayıt oldum ve bir sonraki gün de kendimi eğitim salonunda buldum. Benim adıma o üç gün, gerçekten çok uzun haftalar sürmüşcesine büyük bir keyif alarak, resmen paralel evrende gerçekleşiyormuş hissi ile, büyük huşu içinde geçti. Çok güzel kalplerle tanıştım ve birbirimize kalplerimizin en derinini açtık güvenle. Ve bu eğitim sayesinde de başta Yeliz olmak üzere üç kalp tanıyıp, ilk defa theta healing giriş kitabına da başlamış oldum.

Daha eğitime gitmeden önce tüm sorularıma içtenlikle ve emekle yanıtlamasından eğitim salonuna gelir gelmez sıcak karşılamasına, başlangıç ritüelinde tüm samimiyetiyle bize olan içten yaklaşımından eğitim sonrasında da her sorumu severek yanıtlamasına deyin şu an için sıralıyabildiğimden çok daha fazla noktada katkısı oldu ki anlatamam. 

Ayrıca theta healing âlemini bana açmasının dışında, gerçek astrolojinin varlığını şahsıma ileten ilk kişi olarak da kişisel tarihimde yer aldığını da iletmeliyim. Açtığı o kapıdan sonra da pek çok paylaşımında yine başka başka kapılar ve pencereler açarak katkısının devam ettiğini ve halen de etmekte olduğunu kıvançla belirtmek isterim. Şimdi dönüp geriye baktığımda meğer o gün itibari ile bana Altıncı Varoluş Seviyesi’ndeki* neredeyse tüm basamakları ile tanıştıran adımlarla buluşturdum ha görüyorum. O yüzden de her zaman için ona şükranlarımı sunuyorum.

*Altıncı Seviye: Bu YASALAR‘ın seviyesidir; Zaman Yasaları, Çekim Yasaları, Yerçekimi Yasası ve evrenin her dokusunu oluşturan ışık ve ses yasaları. (astroloji, reiki, ses yasaları)

Meraklısına: Eğitim ve içeriğine dair en güvenli bilgiye, sevgili Yeliz'in kendi gibi güzel web sitesi Tırtılın Düşü'ndeki ilgili yazılardan ulaşabileceğiniz için o bölüme girmedim. Bana kalan, onun bir eğitmen olarak şahaneliğe şükranlarımı sunmak sadece.. 

  • Kuantum mekaniğinde, gözlem yapmak sonucu etkiler. ThetaHealing gözlem yapma eylemidir. Theta tekniği, kuantum mekaniğidir, eşyaratımı mümkün kılmak için gözlem yapma sanatı öğrenilmelidir. ThetaHealing sürecinde 'tanık olmak' bu yüzden bu kadar önemlidir. Şifayı yapan kişi, şifaya olmuş gibi tanık olduğunda, bu gerçekliğe tezahür eder.
  • İmgenin gerçek olmasını ummak sadece imgelemekten daha fazlasıdır. Bu bir eylemidir. Gerçekten olmasını istediğimiz bir şeye karar vermek ve konsantre olarak, inanç ve istekle onu imgelemek devasa bir gücü açığa çıkartır.
  • "İmgelemenin ilk başta 'her şeyi biz hayal ediyormuşuz gibi' görüneceğini biliyorum, fakat aslında olan hayal gücünüzün bilinçaltınızı Theta frekansında kullanmasıdır. Bilinçaltınız, hafıza ve hislerden sorumludur. Bilinçli zihin karar almadan sorumludur." (Vianna Stibal, ThetaHealing®’i bulan kişi)
  • ThetaHealing meditasyon yolu ile fiziksel, duygusal ve spiritüel olarak şifa veren yönlendirilmiş bir dua tekniğidir. Her Şeyin Yaratıcısı'na bağlandığınız zaman, beyin dalgalarınız otomatik olarak Theta durumuna geçer.
  • İnanç Çalışması, negatif programı Her Şeyi Yaradan'dan gelen pozitifiyle değiştirme olanağı ile insanların ilerlemelerini sağlar.
  • İnanç: Zihin tarafından bir şeyin gerçek ya da doğru olduğunun kabul edilmesidir, sıklıkla duygusal ya da spiritüel bir kesinlik hissiyle desteklenir.
  • Beynimiz biyolojik bir süper bilgisayar gibi çalışır, bilgiyi bağlar ve yanıtlar. Bir deneyime nasıl cevap verdiğimiz, zihnimizdeki bilgiye bağlıdır, nasıl oluşturulduğu ve yorumlandığı ile ilgilidir. Bir inanç beden zihin yada ruh tarafından gerçek kabul edildiğinde bir program haline gelir.Sadece bazı şeylerden bahsetmek bile bir şeyleri yaşamınızda yaratır ve bunun meydana gelme olasılığı yüzde otuz veya kırktır, görselleştirme bu olasılığı yüzde elliye yaklaştırır. Fakat bir Theta düzeyi, bu olasılıkları muazzam bir şekilde yüzde seksen doksanlara kadar çıkartır.

Meraklısına 2: İlke Dolkun hocanın Titreşim ve Enerji eğitimindeki dersinde şahane bir detay öğrendim: theta frekansına 'alacakaranlık dalga boyu' da deniyormuş, öyle ki denizde 20 metrenin altında theta frekansı iyice arttığı için derinlikten keyif alanların yani dip dalma tutkusu olanların bu edimlerinin temelinde theta yer alıyormuş. Eş deyişle, dalış zevkine tutkuları theta’da/ theta frekansında olmaktan zevk almaları / asıl theta’nın tutkunu olmaları anlamına geliyormuş.
Meraklısına 3: Hazır theta 'dan bahsetmişken ne zamandır iletmek istediğim bir uygulama var: zira DNA eğitimini aldıktan tam 2 yıl sonra resmi bir theta healing uygulaması olduğunu yeni öğrendim desem. İçerisinde hem gün yeni bir tane his yüklemesi yer alıyor, hem dünyanın her yerindeki seminer ve eğitmen listesine kolayca ulaşılabiliyor, hem de kurucusu Vianna Stibal'in anlatımıyla ilgili theta meditasyon videosu izlenebiliyor (genel bilginin yanı sıra).

Comments

Popular Posts