Doctor Sleep..

Gittiğim gün IG-hikâye’de de dediğim gibi, resmen korku filmi diye gittim büyücü filmi çıktı :)  Gel gör ki son dönemdeki konsepte de uydu :) Cadılık, büyücülük olsun severim :) E bir de şöyle bayağı bir titreşimi yüksek cinsinden çıkınca şaşırmadım değil ancak sevindim de. Titreşim deyince, Ayşe Hanım’ın enerji-titreşim çalışmasını da hazır yapıyorken, oradaki yönlendirmelerinde çi enerjisini içinize çekin komutunu, filmdeki klanımız öyle güzel uyguluyor ki onu anmadan geçemedim. Çekme olayını dibine götürüp insanların iliğini ümüğünü kurutuyorlar desem! Neyse onu bunu bırakın da esas cadı rolündeki yengemiz inanılmaz güzel! O kadar hayran kaldım ki post’a resmini eklemeden geçemeyeceğim ki, bilen bilir beğendiklerim sayılıdır. Ve hanım kızımız öyle cuk oturmuş öyle de güzel oynamış ki ba-yıl-dım..
Filmin geneli için ise şunu diyim; ilk film gibi bekliyorsanız beklemeyin! Yani en azından beklentisiz izleyin. İlkini hayal meyal hatırlasam da konsepti ve ana muhabbeti biliyorum. O yüzden bu bence bayağı bir farklı çıktı. Ancak sevdim, keyifliydi. E tabii bazı sahnelere bakmadım o ayrı :)
Küçük büyücümüz de gayet iyiydi. Hattı odasına ve tabii ışıklarına bittiği söylemem gerek :) Vakti zamanında The Vampire Diaries’in 7. sezonunda Bonnie’ye (meşhur cadımıza) Enzo’nun hazırladığı yılbaşı odasını hatırlattı. Ona da ayrı bitmiştim. E kendi odamın da benzer olmasından mütevelli! orada da bi cadılık çalıştırıyorum demek ki vesselam :)
Sonuç: korkmam derseniz, vaktiniz varsa gidebilirsiniz, thats all :/

Comments