Palo Alto..

James Franco'nun çok konuşulan hikayelerinden birinin filmi. Ee o kadar konuşulunca bir bakayım dedim ama ne yazık ki umduğumu bulamadım. California gençliğinin ve bence genel olarak tüm Amerikan gençliğinin durumunu olduğu gibi sadeliğiyle önümüze şak diye koyuyor.
Ama iyi çocukların kötü arkadaşlar tarafından ne kadar yoldan çıkarılmaya çalışılırsa çalışılsın bir şekilde yine iyiliğe varmalarını görmek hem güzel hem hüzünlü.
Kısacası bu filme ve öyküye dair bence söylenecek pek bir şey yok. Yok ben Franco'yu seviyorum derseniz ee bi bakarsınız o zaman :)

Comments

  1. bu filmi atlamışım maalesef bir franco hayranı olarak, burada görünce izledim sonunda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok sevindim :) insan hayranı olunca bir baska seyreder ;) bak bugun de gecen Cuma gosterime giren son filmi Good People'ı postumu yayınladım ;) http://bit.ly/goodpeoplefilm

      Delete

Post a Comment