Birchbox Mart 2014 kutusu..

Her ürününü kullandığım ve her birinden deli memnun kaldığım bir Birchbox oldu! 
Öncelikle dudaklardaki, tırnaklardaki, ellerdeki, dirsek ve dizlerdeki çatlakları giderici olan Air Repair Rescue Balm’ın minik göründüğüne bakmayın zira bu onun orijinal boyu ancak boyundan büyük bir iş yapıyor ve çok ama çok az, saç teli ucu kadar sürülmesine rağmen gerçekten de hemencecik iyileştiriyor ve çatlağı gideriyor. Dudaklarım soğuktan çatlayınca lipgloss bile kötü göründüğü için hemen denedim ve hiç umutlu değildim ancak resmen gözlerime inanamadım! Hemen pürüzleri giderdi ve çok smooth bir şekilde parlatıcımı sürebildim.
Parlatıcı diyince, Birchbox sayesinde yine çok popüler bir markanın Stila’nın renk veren parlatıcısını da deneme şansı yakaladım. Hafif bir vanilya kokusu olan, altı çevirmeli çok pratik kullanım şekli ve yapay tüy gibi kıllı orijinal fırçasıyla çok rahat sürülebilen bir parlatıcı. Ancak 90’larda deli popüler olan o parlatıcıların da vakti zamanında yaşattığı şeyi yine 2000’lerde yaşıyor ve verdiği ışıltılı güzelliğe kanıp sürüyoruz ancak rüzgarlı havada o saçlar gelip şap diye yapışıyor! O yüzden ancak esintisiz durgun havada ya da kapalı mekanda tercih ediyorum.
Jergens body bb cream’i ise bir harika! Çok ama çoook hafif bir ton veriyor ve inanılmazzz güzel kokuyor. Ben özellikle yazın, etek-şort olaylarına girdiğimde kullandım. Hele ki silk-epil sonrası benekli eşeğe dönem bacaklarımı :) dehşet pürüzsüz ve ışıltılı kıldı. Bazen de sırf kokusu için sürdüm :)
Supergoop ise yine son dönemin chemical-free tarzı ünlü markalarından. O yüzden çok merak ediyordum. Bu da sunscreen serumu. 30 faktörüyle hem güneşten koruyor hem de makyaj altı temeli için iyi bir başlangıç olarak yer alıyor. Hiç kokusu da yok.
Harvey Prince’in Cherie Blossom parfüm tester’ı ise çokkk şeker… Harbiden şekerli, cici mi cici bir kokusu var. Bu tarz kokuları sevenlere birebir :)

Comments