Maleficent..

Ve sonunda izledim. Sevdim mi evet sanırım sevdim. Disney'i, o yeni teknolojinin getirdiği görsel güzelliği seviyorum. Öykü de çok güzel değiştirilmiş kanımca. Ve yine çağın aydınlanışına, en azından bir grup insan bazında hidayete erişine güzel bir karşılık olmuş. Hangi hidayet derseniz; aslında her kötülüğün, kötün ardında hiç bilmediğimiz, belki asla idrak edemeyeceğimiz ancak bilsek de bilmesek de var olan ve kabul edilmesi gereken bir sebep olduğu, hiçbir şeyin nedensiz olmadığı, o yüzden kimseye karşı önyargılı olmamamız gerektiğine dair olan. Herkesi olduğu gibi kabul edip kucaklamamız gerektiğine dair olan. Çok zor ama tek gerçek olan hidayet.
Kabullenişin başladığı andaki özgürleşme..
Angelina yakışmış, kanatlarıyla daha da bir pek havalı olmuş ;)

Comments

  1. çok güzel anlatmışsın :) sanırım bu yılın favori filmlerinden biri oldu benim için :) angelina yı zaten çok seviyorum ama dediğin gibi çok yakışmış bence de. ben özellikle başından tırnağına kadar ayrıntıları çok sevdim kostümde :)

    ReplyDelete
  2. cok tesekkurler.... ben de sana katılıyorum. sanırım Angelina'dan baska kimse daha iyi oynayamazdı ;) xoxoox

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts