The Impossible..

The Impossible, ismi gibi anlatması ve tanımlaması, nitelendirmesi olanaksız bir filmdi. iyi diyemezsin kötü diyemezsin, inanılmazdı. Konu o kadar korkunç, ürkütücü, düşündürücü, hissettirici, akıl almaz, hüzünlendirici ve üzücü ki ne filmi, ne oyunculuğu ne de başka bir öğeyi yakalayamıyor, yakalasanız bile değerlendiremiyorsunuz. Zira ben, konuyu bilmeme rağmen, ilk 30 dakikasını izledikten sonra gece, devam edemedim. Alt üst oldum, mahvoldum, aklımdan çıkaramaz oldum. Orada gerçekten 230.000'den fazla insanın bu şekilde öldüğünü bilmek, üstüne bunu kurgusal temelde de olsa görsel olarak algılamak, milyonlarca insanın ne kadar feci şekilde etkilendiğini düşünmek beni çok fazla etkiledi. O yüzden ancak ertesi gün, gün ışığında izleyebildim.
Eğer siz de, ancak kaldırabileceğinize inanıyorsanız izleyin derim. Yoksa böyle bir olaya şahit olmak çok fena tahrip edici. Çok üzücü... Allah yardımcıları olsun ve bir daha hiç kimseye yaşatmasın..

Comments

Popular Posts