Silver Linings Playbook..

Evet itiraf ediyorum, afişi ilk gördüğümde 'aa nasıl olur bu film best picture'a aday olur. nasıl bir romantik komedi olabilir ki' dedim. Evet nedense yakışıklılığından dolayı Bradley Cooper olunca, filmi klasik ama keyifli olması muhtemel bir romantik komedi zannettim. Ama hiç de öyle çıkmadı ve iyi ki de öyle oldu. Zira çok değişik, çok keyifli, farklı bir film olmuş bence.
Psikolojik sorunlu birinin yaşadıklarının yanı sıra öyle birinin ebeveynleri olanların da neler yaşadıklarını, hissettikleri öyle samimi, naif, kör gözün parmağına olmadan anlatmışlar ki bayıldım.
Hele ki ikinci yarısından sonra tempo çok keyifli bir şekilde hızlanıp sizi heyecanlandırıyor, bayağı da güldürüyor, gülümsetiyor.
Bilmiyorum ben çok sevdim. Siz de bi fikriniz olsun diye izleyin derim. 
Ps. ee pek tabii bence bir best picture adayı, hele ki oscar kazananı olcak gibi değildi ama 2013'ün tüm adaylarını izleyemediğim için bu yorumum o kadar da net olamaz..

Comments