siz çekin o basıp evinize kadar yollasın.. Fotvi..


Amerika'dayken en sevdiğim şeylerden biri, scrapbook'larım için fotoğraf bastırmanın dayanılmaz kolaylığıydı. Zira hiç öyle bir USB belleğe, olmadı CD'ye kaydet, kalk git fotoğrafçıya ver, ya bekle ya git sonra gel al fotoğrafları derdi yoktu. Yani böyle yapmak istiyorsan o senin bilceğin iş ama işin başka seçeneği daha vardı. Giriyorsun nete, zaten bilgisayarında olan fotoları hemencecik yüklüyorsun siteye, ölçü-kağıt nasıl istiyorsan 2 dk.'da ona göre fiyatını çıkarıyor ve max 3-4 güne evine geliveriyor.. hem de fiyatları acayip ucuz..
Gelir gelmez ay nerden yine fotoğrafçı bulucam, bu sıcakta nasıl gidicem, kim bilir yine ne kadar kazıklayacaklar derken ışık yandı. bi gireyim google'a sorayım belki bi aklıselim getirmiştir Türkiye'ye de bu uygulamayı dedim ve bingooo.. 2-3 site buldum ama Fotvi'de kıldım kararı. Zira en ucuzu onda. 10x15 parlak kağıda baskı 0,19 Kuruş.. inanabiliyor musunuz... hemen girdim üye oldum, yükledim, verdim siparişi gittim. Pazar akşamıydı. Ve Salı sabahı elimdeydi!! Hem de Diyarbakır'da basıp göndermişler.
147 tane fotoğrafı 10x15 boyutunda 27.93 TL'ye bastılar. 7 TL kargo aldılar ama değer zira evimden çıkmadan 1 günde postayla ayağıma göndermesi kadar büyük bir rahatlık yok bence..
Bizim evin altında fotoğrafçı beklesin dursun. Yok neymiş dijital foto baskı makinesi yokmuş.. hu hu sene 2013.. digital age'deyiz amca diyemiyosun tabii. Öbürü de siparişi verdikten 10 gün sonra 'abla biz 10 gündür parlak kağıt arıyoz yok, mata bassak olur mu' diye soruyo.. deluu..
Fotvi hem de DVD kutusu gibi bir kutuda yolladı. İnanılmaz da güzel basmışlardı. Helal dedim. Vallahi ki helal...

Comments

Popular Posts