Mistress America..

Ödül sezonu döneminde ismini çokça duyduğum ve çok merak ettiğim bir filmdi. Hafif festival havası tarzı da bu merakımı arttırmıştı. Ancak kendisini orijinal bir film zanneden fakat orijinal olmaktan çok uzakta kalan bir öyküyle karşılaştım. Sürekli, konusu, düşünemediğim farklı ama güzel bir ivme kazanacak diye bekledim durdum. Ancak nafile!
Kızımız çok havada kalmış, sadece o da değil, neredeyse tüm karakterlerin neden nasıl öyle olduğu, geçmişi-bugünü-geleceği çok muallakta bırakılmış! Belki de bana öyle geldi ancak bende yarattığı durum bu oldu ve bu durum da filmi anlamama, anlamlandırmama engel oldu ve ben şu an bu postu yazarken bile inanılmaz silik bir şekilde hatırlıyorum filmi!
Kısacası öyle zamanınız fazla ise !, ödül sezonu filmlerini çoktan bitirdiyseniz ! bi bakabilirsiniz!

Popular Posts