Freud'un Kız Kardeşi / Goce Smilevski..

Çok ama çok üzücü, sıkıntı verici, iç karartıcı idi. Bu kadar popüler olmasa ve ben konusunu bilseydim kesin okumazdım. Kurgu da olsa 'acaba?' hissini sürekli taşıyarak çok ama çok üzülüyorsunuz yaşananlara. Sonuçta bu kurgu bile olsa komple, dünyanın bir yerlerinde birileri bunları yaşadı ve halen de yaşıyor. O yüzden içinizi çok burkuyor durum.
Ancak olayların kurgulanışı, detaylar, anlatılış, karakterler, ilişkiler, özellikle de baskın olan anne-kız ilişkisi ve akabinde kardeşler arası ilişki, haksız ataerkil düzenin kadın cinsi üzerindeki vahşeti...
Hele ki Fifty Shades'te deli gibi eğlendikten sonra çok koydu bu kitabın acısı.. Dayanırsanız okuyun ancak benden söylemesi..

Comments

  1. Gerçekten de fifty Shades'ten sonra fena olmuş bu kitap :)
    Ama bana sonu pek bi havada kalmış geldi
    Eee falan oldum ben bitince ,tabii Freud'a tonla küfür ettim o ayrı :)
    Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen valllahi cok fena oldu :/ Freud beni benden etti. inanamıyorum adama :((
      fifty'de de umitlerimiz 2.ye kaldı artık ;)
      yeni yorumlarını bekliyorum, coook sagolll xoxo

      Delete

Post a Comment

Popular Posts