Ziplock tipli cam kase..


Öncelikle, The Gadget Flow’u duydunuz mu bilmiyorum ama benim Suck UK’den sonra gördüğüm en iyi yabancı, tasarım harikası ürün sitesi. Hatta kendine ait bir app’i bile var. İndirip ara ara bakıp garip, enteresan ama acayip kullanışlı, hiç aklınıza gelmeyen, bir nevi Zihni Zinir’in postmodern ürünlerini inceleyebiliyorsunuz. Ancak tüm ürünler teknoloji odaklı değil. Mutfakta işinize yarayacaklardan ev dekorasyonunu güzelleştirecek ve çok daha fonksiyonel kılacak objelere değin tonla şey var.
Geçen gün gördüğüm bu kavanoz tipli cam kaseyi (unzipped glass snack bag) ise bloga koymadan edemedim. Şekerliğe, estetiğe, güzelliğe bakar mısınız? Oldu molası bir Ziplock hastası (özellikle slide kilitlilerinin) ve müdavimi olarak görür görmez vurulmam pek doğal sanırsam. Fiyatı 17 Dolar. Biraz fazla ama bu kadar orijinal ve yaratıcı ürün olunca insan bir durup düşünüyor bence. Kısacası ‘ben de istiyorum bundannnnn’.... :)

Comments

Popular Posts