The Wife..

Şimdi efendim konu, bence harbi iyi bir konu. Ve ben nedense gerçek mi diye düşündüm son sekansa kadar (Hani gerçekse jenerik öncesi bi not düşmüşlerdir diye) bekledim orası ayrı, ancak ‘eğer bu harbiden gerçekse vakti zamanında (film 60larda geçiyor bu arada) mutlaka duşmuş olmamız, feci sansasyon olmuş olması gerekmez miydi diye de geçirdim aklımdan. Neyse hadi çok sürpriz bozmuş sayılmayacağı için diyim, sadece bir kitap uyarlaması filmimiz, olay gerçek hayatta vuku bulmamış. Ancak bence hiç de olası olmayan bir durum da değil vesselam. Birinin başından geçmiş olması, yani öyle bir şeylerin bir şekilde vuku bulmuş olması da çok muhtemel bence.
Konusunun güzelliği dışında ise filmin oyunculuk ve mekân kullanımı mı desem, başka şeyler de mi desem bir eğretiliği de yok değildi. Yani bi yerlerinde bir oturmamışlık, olduramamışlık vardı. Ancak çok takılmazsanız o detaylara, bir 10 puanlık film havasıyla yaklaşmazsanız keyifli bi 1,5 saat geçirebilirsiniz ;)

Comments