Christopher Robin..

Şöyle ki, karakter olarak Winnie The Pooh’yu bilirim evet, az biraz izlemişliğim de var, filmi var mı onu bilemedim, var ise de sanırım izlemedim ancak gelin görün ki bu film de pek bir sevdim keratayı :) Hatta ‘vay be Pooh böyle bir ayı mıymış ya nasıl bilememişim’ diye hayıflandım. Çünkü o kadar tatlı ve o kadar güzel cümleleri var ki resmen aşk yaşadım izlerken. O balonla durumu hele bitirdi beni. Tam ben :) Her birinin o akıllı lafları ise akıl alır gibi değildi. Dedim bu karakterlerin öykü kitapları da harbiden böyle mi? Öyle ise çılgınca okumak istiyorum. Bir de filmin üstüne, Pozitif Dergi’nin Mart sayısında Pooh'nun Tao'su diye bir kitabın varlığından haberdar olmam öyle cuk denk geldi ki. Ve tanıtım yazısından anladığım kadarıyla oldukça iyiye benziyor. Dolayısıyla alınacaklar listeme eklendi bile.
Filme dönecek olursam, bildik bir öyküsü olsa da anlatım şeklinin orijinalliği sayesinde şahsen keyifle izledim. Bence siz de yeğenlerle falan da ;) (evet teyzeyim :) ) izlenebilecek ve kaldı ki onlar için öğretici olacak bir film bence.

Comments

Popular Posts