Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald - The Original Screenplay / J.K. Rowling..

Tabii ki Rowling yenge yazacak da biz okumayacağız?! Na-mümkün! Çıktığı gibi, şükürler olsun ki tam da doların düştüğü gün, hemen sipariş verdim de filme gitmeden okuma şansını yakalayabildim. Ve tabii ki de hemen itiraf etmem gerekir ki çok beğendim. İlk sayfalarda karakterleri biraz hatırlamakta güçlük çeksem de kendilerini anımsatıverdiler kolaylıkla. Sonra zaten macera öyle bir heyecanlı hâl aldı ki sayfaları peş peşe çevirip ne olacak öğrenmek için deli sabırsızlandım desem :)
Kitaba, yazımına ve konseptine dair söyleyebileceklerimin hepsi ilk kitapla birebir aynı olmakla birlikte bu kitabın özellikle sonuna doğru inanılmaz sürprizli olduğunu da, hiç spoiler vermeden, eklemem gerek. Kadın gerçekten yepyeni bir dünya daha açtı bize Harry’ninkinin dibinde. Hem de böylesi büyüleyici. Takdir etmemek mümkün değil. Yalnız, hazır Harry’den farklı olarak kahramanlarımız yaşını almış oldukları için şahsen ben şöyle bi de büyülü mü büyülü aşk patlatsın istiyorum artıkın ;)
İlkinde olduğu gibi bunda da tabii ki senaryo-kitap olduğu için çok kısa sürmesi, Harry’lerde 600 sayfayla anca doyan bir kitle olarak üzücüydü, orası ayrı. Yani böyle tam kaptırmışken bitiveriyor. Biz de malum koala gibi öööle ağzı açık kalıveriyoruz. O yüzden naçizane tek eleştirim kısa oluşu. Neyse hadin ben filme kaçmak için seans kollayacağım. Siz de okuyun izleyin istişareleşelim canlar ;)

Comments

Popular Posts