Two Lovers..

Bir ne zamandır aklımda olan ancak izleyemediğim filmi daha bitirmiş olmanın dayanılmaz hafifliğiyle :) yazımı yazıyorum :) Ee tabii hazır You Were Never Really Here ile J. Phoenix amcayı izleyince, ahan da dedim ondan bi tane daha vardı, patlatayım hemen. Hemi de aşk filmi. Hemi de Paltrow yenge tam da Great Expectations tipinde. Dedim dedim ama gel gör ki filmimiz, tabii ki, bir enteresan çıktı. Öncelikle amcamız yine şahsına münhasır bir karakteri, tam da olması gerektiği gibi canlandırmış. Orası ayrı. Hakkını vermek lazım. Kızımız da tam tipine uygun bir tipi, muhtemelen hiççç zorlanmadan oynayıvermiş. Ancak konusu çok gıcıktı. Çocuğu boğasım geldi. Beni sinir etti sinir. Evet bu onun çok iyi canlandırıldığının kanıtı ancak ben öyle tipler, öyle erkekler olmasın istiyorum. Hepsini bu âlemin ya da en azından benim âlemimin dışına postalamak istiyorum, o kadar!
Neyse ben yine dağılmayım! Dağılma Jale, dağılma Jale!
Filmimize geri dönüyorum; tam bir Cuma akşamı kadın kadına popcorn filmi olarak etiketliyorum. Erkeklerin tümünü de Allah’a havale ediyorum. Haydin sağlıcakla kalın.. :)

Comments

Popular Posts