Step Up..

Evet doğru bildiniz, bu kadar eski ve de sabun köpüğü filmi sadece Channing Tatum için izledim! Hatırlarsınız Magic Mike çıktığı dönem ve ben onu izler izlemiş şöyle bi afallamış, bir kaç tane arka arkaya Tatum filmi patlatmıştım :) Geçen boşandığı haberlerinden mütevelli (işte bunlar hep nazar, nazar :) ) etrafta pek bir resmi dönünce, e bi de Il Maestro di Violino (bizdeki Keman Öğretmeni) şarkısının rüzgârıyla bir öğretmen-öğrenci! konsepti izleme-dinleme furyama, farkında olmadan cuk oturduğunu görünce ‘ahan da dedim bir Tatum filminin vakti daha geldi! Zaten etraf Magic Mike havasında tiplerle alev almışken! :) Neyse anlayanlar anladı, ben topu alıp kenar çizgisinden devam ediyorum :)
Filme dön, film nedir diyorsanız da işte böyle güzel müzikler var, bol dans var, gıpta ediyorsunuz, sizin de öyle dans edesiniz geliyor, ee tabii sonra gerçeklerle yüzleşiyorsunuz!, güzel kızlar güzel oğlanlar var, Tatum bebeği var. Ee daha ne olsun. Takılın işte ;) ben de takılayım siz de takılın hepimiz takılalım, zira böyle olmuyor artık! ;) 

Comments