Grey: Fifty Shades of Grey as Told by Christian.. / E.L. James..

Nasıl oluyor da oluyor ve bu kadar kalın bir kitap serisi, her şeyi bilmemize rağmen artıkın, yine 4. kitabını da bize, kelimenin tam anlamıyla, yeniden okutturuyor anlayabilmiş değilim! Seriyi ya da en azından ilk kitabı okuduysanız zaten spoiler'lık bir durumumuz yok aramızda! Grey ve Ana bildiğiniz gibi, olaylar da aynı şekilde vuku buluyor a dostlar. Ancak anlatan Grey abi!
Ben ilk eden olayları dinlediğim ve bildiğim için öyle, ilk seferki gibi bunda vuhuu olmadım tabii ki. İlkini okuduğum kadar ki kadar da merakla ve heyecanla okumadım, ancak hiç dersem yalan olur. Başta da dediğim gibi, her şeyi bilmeme rağmen yine de fosur fosur sayfaları çevirdim, göz bebeklerim büyüye büyüye okudum! Yine heyecanlandırdı ve sevdirdi kendini ancak sadece level düştü o kadar!
Ancak kendi açımdan şöyle bir fark not edebilirim: o da ilk kitapta, nedense kendi ağzından dinlerken kendisine gıcık kapmadığım ve tabiri caizse kıskanmadığım Ana kızımızı, Grey'in ağzından ve onun aşkıyla okuyup gözleriyle görünce evet itiraf ediyorum kıskandım! Yani çok normal aslında. O Grey gibi bir tip olduğu için değil (pozitif özellikleri anlamında), genel olarak bir erkeğin bir kadını güzel bir şekilde aşkıyla sevmesi anlamında kıskanmamak elde değil kanımca. Bu açıdan kitap, Ana kızımızı bana kötüledi kısacası :)
Sonuç itibariyle zaten dediğim gibi seriyi okuduysanız, sıkılmadan bitirdiyseniz bunu da eli mahkum okursunuz. Ve söyleyeyim sıkılmazsınız yine.
Ancak hiç okumadıysanız, bence siz de sırayı bozmayın, gidin paşa paşa ilk kitabı alıp oradan başlayın, malum öyküyü Ana kızımızın ağzından okuyarak olaya dalış yapın ;)
Meraklısına 1: Tabii ki bunu da hepsini de KESİNLİKLE İngilizce okuyun derim, hiç bizim dile uymuyor!
Meraklısına 2: Serinin diğer kitaplarına dair postlarım için tık tık..
Meraklısına 3: Serinin ilk filmine dair postum için buraya tık tık ve ikinci filmi için de buraya tık tık..