Dark Places..

Gone Girl'ün önce kitabını okuyup sonra filmini izleyince yapımı beğenmemiştim ancak bu sefer yine aynı kadının olduğunu görünce bu sefer filmi beğenirim diye düşündüm ancak olmadı. Zira film, tam adı gibi inanılmaz karanlık, çok iç burkucu, felaket kasvetliydi.
Kayıp Kız filminde havada kalan birçok yer vardı ve ben bunları kitabı okumuş olmama rağmen fark etmiştim ve iyi ki okumuşum zira bunu anlayamazdım demiştim pek çok yerde. Ve ne yazık ki bu film için de söz konusu durum geçerli idi. Ancak bu sefer kitabı okumadığım için havada kalanlar kalmaya devam etti. Fakat film, o kadar hüzünlü ve acıklı bir konuya sahipti ki tüm bunları bile geçtim.
Sonuç olarak o kadar hüznü kaldıramayacaksınız veya kaldırmak istemiyorsanız, ki çok normal, kesinlikle pas geçin derim. Bilseydim asla izlemezdim.