Penny Dreadful..

Şöyle ki, True Blood'un almost grand finale yaptığı, Vampire Diaries'in iyice sapa sardığı, Dracula'nın da nihayete erdiği bu günlerde hızır gibi yetişip hızır gibi çarpıp hızır gibi ilk sezonu bitiren bir dizi. Ve hemen söylemeliyim ki benim gibi korku-gerilim-vampir kurguları meraklısı birini ilk kez tırsıttı! Kızımızın ruh çağırma sahnesi bölümünde hafiften tırstım desem ve o tedirginlik sezon boyu sürdü desem yalan olmaz! O yüzden bu sıkı tırsaklığı, türün müdavimi, meraklısı değilseniz dikkate alın, hiç diziye başlamayın derim. Bunu da ilk kez bu kadar rahat söylüyorum, biline!
Oğlumuz da bu arada pek bi yakışıklı. Çok tuttum.
Bir de klasik, alışageldik vampir vb. hikayelerinden farklı olması beni mutlu etti. İtiraf edeyim ki şaşırttı. Hiç beklemiyordum. Her vampir dizisine verdiğim şansı vererek izledim. Ancak bayağı etkiledi.
1-2 yerde konu boşluklar verdi, vermedi değil ama 2. sezon doldurur diye şimdilik notumu kırmıyorum ;)
Vampirizm severseniz hiç kaçırmayın izleyin anacım :)

Comments

Popular Posts