Free People imzalı 4 muhteşem salaş elbise.. tam postallık..


Evettt bir 'postalla iyi giden elbiseler' postu ile karşınızdayım :) Siz bıktınız ben bulmaktan, karşılaşmaktan bıkmadım:) Ne yapıyım çok seviyorum çok beğeniyorum çok özeniyorum ve hepsini de istiyorum :)
Bu tip elbiselerin en en en sevdiğim tarafı 4 mevsimlik olmaları.. yazın cıbıl ayakkabılarla giyilebildiği gibi sonbahar ve kışın da işte böyle postalla, kalın (hatta renkli) çoraplarla (tayt çoraplar vb.) ve yine bu sezonun modası yumuşacık yün hırkalarla, hatta deri ceketlerle, kesimi uyumlu kabanlar ve uzun atkılar, fularlarla da süpper gidiyorlar...;)
Bu seferki 4'lü komple Free People imzalı!.. bu markaya, tasarımına, zevkine, estetiğine, her şeyine tapıyorum. Hastasıyım. Siz ne dersiniz her biri birbirinden güzel değil mi bu bebeklerin ;) ?

Comments