TopShop ‘Demi Couture’ / 60s LookBook

TopShop markasının bu sezonuna dair 3. lookbook’umu 60’lar koleksiyonu adına hazırladım. Siz de benin gibi MadMen manyağı ve Audrey Hepburn hayranı iseniz beni çok iyi anlıyorsunuzdur. Bu sefer sıralamayı en sevdiğim, beğendiğim ve sahip olmayı deli gibi arzuladıklarımı en çoktan en aza doğru sıralayarak hazırladım. Yani en beğendiğim, en baştaki tam bir 60 klasiği genişleyen kollu siyah elbise.. Bir de lookbook’umu belki benimle aynı zevkleri paylaşıyorsunuzdur diye, yine çıktısını alıp mağazaya giderken yanınızda taşımalık kopmak formda hazırladım:) Peki, sizin en beğendikleriniz neler?..
I have prepared my 3rd TopShop Lookbook for its 60s collection. If you are a MadMen maniac and Audrey Hepburn fan like me, you will understand me. And this time my lookbook design is in order from I bloody like most to I like very much:) I mean the classic little black dress which is on the 1st order in the frame is my top favorite. And if you share the same style and liking like me, I have prepared the lookbook frame in order to be easy to print and cut and take with you to the store :) Which ones are your favorite?

Comments

  1. sana katılıyorum siyah elbise çok güzel ama krem rengi olanın da hakkını yememek lazım (:

    ReplyDelete

Post a Comment