Penti’den Twitter sürprizi.. / Twitter surprise from Penti..
Geçenlerde Twitter’da olduğum bir an, Penti’nin “mesajımızı RT eden ... olan kişisi Hazal Yılmaz’ın reklamda giydiği çorabına sahip olacak” mesajıyla ve ardından geçen bilemedim 10 dakikanın ardından “siz kazandınız, adresinizi alalım” DM’i ile karşılaştım:) Bayramın araya girmesiyle elime geç ulaştı ama takdire şayan bir marka olarak neden geciktiğini sorduğum mesajıma anında cevap vermeleri beni çok sevindirdi. Resimdeki gibi oldukça şık bir hediye paketinde elime ulaşan hediyemse bir anda karşıma çıkan çok keyifli bir sürpriz olarak kişisel güncemde yerini aldı. Gerek çağcıl gündemi takip ederek çağın gerisinde kalmayarak Twitter gibi bir sosyal medyada yer alması, gerekse onu böylesi keyifli sürprizlerle aktif bir şekilde kullanarak marka-tüketici etkileşimi sağlaması, ayrıca anında geri dönüşleriyle proaktif bir marka olduğunu da ortaya koyması beni çok sevindirdi. Zaten beğenerek kullandığım bir markadan böylesi bir jest ve uygulama lovemark’larımdan biri olması ile sonuçlandı diyebilirim..Teşekkürler..
Recently in a moment when I was on Twitter I saw a twit from a national socking/legging company called Penti. They asked me to RT a mention to win one of its lately launched socks. I did and a few minutes later they said I won and asked me to send my home address. Because of bayraim holiday, I got my socks with a pleasant gift box shown on the picture. Penti became one of my lovemarks after its that successful effort. Because besides it has been one my currently used brands, it proved that it is a very active brand in its time by being a active member of social media. Also it is using it with pleasant surprise in order to be in a interrelation with its customers.. Bravo to Penti.. Thanks..
Comments
Post a Comment