Şerbet Hanım'ın Deli Aşkları..

Ve bir kez daha Konak Sahnesi’nde oynadığı için hayıflandığım bir oyunun, Bornova Sahnesi’ne gelmesinin sevincini yaşadım :-) Ayrıca bir gün öncesinde de olsa ilk kez Tiyatrolar Gününü, kendi adıma yepyeni bir tiyatro oyununu seyrederek kutlamış oldum, ne mutlu ki. 

Öncelikle şunu belirtmek isterim; Şerbet Hanım, eğer pandemi öncesi sezonda Kantocu oyununu coşkuyla izleyengillerden iseniz onun minvalinde bir oyun olduğunu belirtmek isterim. Bu arada evet oyunumuzun tam adı Şerbet Hanım'ın Deli Aşkları ancak benim için Deli Aşıkları :) Çünkü gerçekten Şerbet Hanım’dan ziyade ona aşık olan erkek karakterlere bayıldım şahsen. Her birine ayrı ayrı kahkahalarla güldüğümü ve çok mu çok beğendiğimi söylemek isterim. 

Gerek replikleri gerekse de karakterlerine öylesine bürünerek muhteşem birer performans sergileyen tüm oyuncuları hayranlıkla izledim. Hepsine kucak dolusu tebriklerimi iletmek isterim. O yüzden benim için Şerbet Hanım’dan çok ona aşık olan, birbirinden farklı ama bir o kadar da eğlenceli aşıkları çok sevdim. Tabii ki özellikle külhanbeyi karakteri ve Makedon benim için favoriydi :)

Diğer yandan, kendi adıma şöyle bir not iletebilirim belki o da; düğümün çözülmesinin çok fazla en sona saklandığı hissiyatının olması oldu ben de. O yüzden de bir anda konu çözülüp nihayete erdi gibi geldi. Dilerdim ki biraz daha sonra yaklaşmadan ve çok daha farklı bir şekilde sonuçlansın. Ancak bu haliyle de kendi adıma (Hem de bu sefer molası ile birlikte :-)) dopdolu bir 2 saat geçirme şansı yakaladım. Zaten oyunun hem benim gittiğim matinesi hem de diğer temsil günlerinin tüm biletleri tükenmişti. Dolayısıyla tüm salon dolu bir şekilde oyunu izlemenin keyfi de bir başka oluyor. Bunun da beni çok sevindirdi yine eklemek isterim, dilerim tüm oyunlar her zaman dolu salonlara oynar. 

Son kertede dediğim gibi sizde hem kantocu oyununu izlediyseniz hem de müzikal tarzı eski İstanbul hikayelerini tiyatro sahnesinde izlemekten hoşlanıyorsanız mutlaka şerbet hanım ve deli aşklarını izlemenizi öneririm.








Comments

Popular Posts